Ebay vs. Szcientologia
2015. május 18. írta: Garro Natániel

Ebay vs. Szcientologia

azaz "Money for Nothing and Books for Free"

A Tudás Aranykora és az Alapok kiadása után ezernyi szcientológust kényszerítettek arra hogy újra megvásárolják az előzőleg már megvásárolt könyveket és előadásokat. Valószínűleg a magyar szcientológusok nem tudják hogy ez az anyagok átcsomagolása és "Most igazán úgy van ahogy Ron akarta" már megtörtént egyszer, 1991-ben, de ez témája lesz egy külön posztnak.

Akárhogyan is, szcientológusok elkezdték vásárolni az Alapok könyvcsomagokat hogy megprobálják eladni őket, vagy hogy könyvtáraknak adományozták. A piac ilyen elárasztása felesleges szcientológia anyagokkal természetesen csak egy dologhoz vezethetett: Az Ebayen és az Amazonon most már fillérekért lehet megvenni azokat az anyagokat amikért valaki valahol több ezer dollárt adott ki. Több ezernyi szcientológia könyv valószínűleg még idáig sem jutott el. A könyvtárak raktárából egyenesen a zúzdába kerültek, és most még olcsóbban WC papírként lehet megvásárolni őket.

Természetesen nem csak a könyvek de E-méterek és akár egy Clear karkötő is feltűnik az Ebayen. 

A Clear karkötő egy szomorú jelkép. Vajon kié lehetett:? Mennyi elhagyott álom, be nem váltott ígéret, és csalódás lehet a történetében?

22112131.jpg

323266.jpg

 

 

21321.jpg654654.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szcientologiaoszinten.blog.hu/api/trackback/id/tr467468134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ants Group · http://a-szcientologia-valsaga.blog.hu/ 2015.05.18. 11:29:17

100 dollár a clear karkötő az ebay-en. :)) Akkor engem átcsesztek már megint...:))

Jettero 2015.05.30. 04:08:42

Szia!

Tetszik a munkásságod! Nem gondoltam volna, hogy Magyarországon bárki is nyomulna ilyen téren a Bónyain kívül.
Én is nagyon benne voltam a dolgokban. Sok-sok évig.
De én is áthaladtam a szcientológus - indie - kevésbé indie - ex-szcientológus folyamaton.
Tehát számomra az egész szcientológia csak egy nevetséges szekta. Ugyanolyan, mint ahogy annak idején a hit gyülisekre, vagy jehovákra gondoltam szcientológusként.
Először csak az indie oldalakat olvastam, hogy ex-RTC-sek, volt Apollosok, miket nyilatkoznak az új (Miscavige) rezsimről. Aztán feltételeztem, hogy a gennygóc korábban van. Míg végül rájöttem, hogy LRH sem volt szent.
Csak meg kell nézni, hogy a Hubbard családból hányan vannak a szektában. Végül pedig amikor felismertem, hogy teljesen át voltam baszva már az elejétől, elkezdtem könyveket olvasni, meg egyéb írásokat, amik a szektákról szólnak.
Mivel észrevettem, hogy minden szektában megvannak ugyanazok az elemek mint a szcientológiában, már teljesen el tudtam engedni a múltat és a rögzült elképzeléseket:

Amikor visszanézek az aktív időszakomra, néha elszégyenlem magam. Milyen hülye voltam!

És mielőtt valaki azzal jön nekem, hogy de neki nagyszerű nyereségei voltak, annak azt mondanám, hogy nézzen szét más spirituális, önfejlesztő weboldalakon, (Titok fanclub stb). Mintha csak az Advance magazint olvasnám. Csak ott nem kell megvenni a teljes alapokat, fizetni az IAS-nek, az ideális orgra, eladni a lelked.

Befolyásolhatóak vagyunk és egy megfelelő környezetben, megfelelő folyamatok mellett bárki elhiheti, hogy testen kívüli élménye volt, vagy visszaemlékezett előző életére, és mivel ebben az izgalmas élményben jó fürödni, ezért soha senki nem vizsgálja meg jobban, hogy ... oké, akkor megkeresem az előző életi önmagam a levéltárban, vajon tényleg létezett?
Ez mindig megmarad a " visszaemlékeztem, nem láttam tisztán, de tudom, hogy így van, még fejlődnöm kell és akkor majd tudni fogom, de Érzem, hogy így van, mert ettől jobban érzem magam" szintjén. Ami persze egy önámítás.

Amúgy örülnék, ha felvennénk a kapcsolatot.
süti beállítások módosítása